förlåtförlåtförlåt!

jag  har vart så trött denna vecka pga lägret :) iaf som sagt vart det en avramling, sen har vi ridit till strömsbro och hoppat, ridit dressyr / markarbete. BTW, jag klarade programmet! :D ett "grattis"  vore trevigt! och sen på uppvisningen hade lilla lindis rosa huva och ett rosa schabrak. jätte gullig vart han! ♥ min mamma kom o kikade  det spöregnade ju i förrgår som sagt så många kom med regn kläder och mamma med ett paraply . paraply + lindis = funkar inte! han vart skit rädd, börja springa runt blablabla... hahha knäppis, så min lärare bad henne ta ner det. då vart det lite bättre... :p  så knäpp!  sen när vi skulle hoppa banan hade vi som en liten tävling, och lindis som sagt måste  man vara jätte bestämd på när man hoppar. Han e liksom lite rädd för hindrerna. men han hoppar ;) han stanna nästan framför alla hinder , och sen hoppade han! och vi lyckades komma 2:a , helt otroligt!  min knäppa lilla ponny! 
men nu är lägret slut, och alla ponnisar går på bete i 5  veckor nu.  åhh, kommer sakna dom! 

Aja,  i går  var det midsommarafton! här tillbringades kvällen hos min mormor med släkten osv. vart ingen midsommarstång för min del ;) men god mat, och fika. Eller min fika vart inte så populär! det låg en liten snigel på min tallrik från jordgubbarna !! jag fick panik o börja skrika och sprang till diskhon sköljde munnen 10000 ggr och spottade som fan! vart jätte äcklad!     så jag åt inge mer xd 

dagens fråga: 

hur firade ni  eran midsommar ? :D













Postat av: Madde Wandin

Kan vi vara? ring till min mobil :)



2011-06-25 @ 13:32:43
URL: http://hastarochdjur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: