Badkalas!

hejhej allisammans! Nyss kom jag in efter dagens "badkalas" ;) för jag har badat i princip HELA dagen... Juste, många frågar om det blir nåt poolparty i år, klart det blir! men inte ännu. Tror jag ska ha det med en kompis igen :) men det återkommer senare! som sagt, badhela dan, lagat  pannkakor med Fia och kikat på datan lite ;) så sjukt varmt ute! jag har brännt mig i ansiktet och på axlarna :/ äsch, lite färg har jag oxå fått ! Nu äntligen är jag inne, och sitter och äter min middag, framför datan xD haha, (kött, potatis och pappas goda sallad! ) (Y)  suuuuuupergott!  men nu tänkte jag bjuda på en bild , och sen blire nog nån rolig film, vi får se vad datan leder mig till ;)  ha en bra kväll allihopa!   ♥





nån som har fått färg?!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: