badhuset med de underbara!

yes, idag slutade vi skolan 12 typ. sen drog jag, naile o rokaja till min brorsa o hämta han o hans kompis på skolan! men vi kom inte så långt för vi hittade en stackars övergiven fågelunge. milo o dom höll den i handen. vi tog hem den , den fick vatten osv.    sen försökte den flyga! gick inte så bra då. sen tvinga pappa oss att lägga den i skogen då gjorde vi det.  asso eftersom den inte kan flyga så sitter den på samma ställe all the time :/   senare    kollade vi om den var kvar, men nej, sen såg vi en liknande fågel som nyss hade lärt sig o flyga, vi hoppas att det är den!

sen drog rokaja hem, o jag o naile drog till fjörran med shalle :) vi hade aaas kul.

men nu måste jag sova , btw i morgon är det skolavslutning och stolt 6 nykter ! :D
 














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: