stallet!

hejhej... idag har jag vart i valbo med Celine,Carola,Maria och Klara :) har köpt lite saker till skolan o så.. trevligt trevligt!
sen nyss kom jag hem från Celine :D vi har haft så sjukt roligt även fast vi har vart ap trötta! iaf, jag . Men nu ska jag fara mot stallet och skritta lite i hagen o mysa ! har lovat honom de ;)
sen blire nog nån film , kanske run bitch run ! har aldrig sett men många säger att den är sjukt bra .. vi får se!
men det blir iaf en lugn kväll. Och i morgo åker jag till älskade pappa!
vi hörs mer i mon.




JAG ÄLSKAR DIG O KOMMER ALLTID ATT GÖRA! ♥







Postat av: Naile

kom och hämmta din cykel dåh :)

2011-07-18 @ 20:59:06
URL: http://nailealiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: