sommarkväll=kaous !

hejsvejs.  denna kväll tillbringades på stan med syster och Naile, shalle och mattis ! " den börja bra, nästan intressant "  vi såg busshunter, sean banan och hans rumpa  ;)  åt god mat , träffa folk osv. men sen när vi skulle hem spåra det ur.. min kompis vart slagen av en idiot, som var väldigt feg o full!  lämnar inga namn eller ledtrådar. För det får den personen stå för själv! så polis har vart inlbandad och hela slutet vart kaous! folk glodde so fan, och fråga.. det enda man behövde  säga var" har du ingen tv hemma? " då vart dom sura :P  men  det funka ! haha. aja, men nu mår hon bättre, hon har fått en fläskläpp och har blödit mycket näsblod. Men iaf var inte oroliga! denna person kommer åka dit inom kort!   tycker oerhört synd om dig ♥ och nästan den personen som snart åker dit oxå , eller hur? :)

aja, nu kom jag precis hem som sagt, börja känna av pollen skiten igen -.- så jävla irriterande, och mycket snuva! aja , varför tog jag upp det? hmm... haha nolife.se?   nu har jag nyss kommit hem och har slappnat av SÅ SKA DET STÅ  :D tänkte gå o lägga mig nu det har vart en lååång dag och klockan börjar närma sig 1. i morgon kommer åtminstone en hel del av dagen tillbringas med NathalieBjörklund ♥ 



( hitta ingen bild )





Postat av: Rokaja

villken kompis Naile eller?:0

2011-07-14 @ 14:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: