sjukt rolig dag !

hejhej. denna dag har vart lååång.. som sagt har jag vart på fjärran med tjejorna :) sen träffa vi några där, ex salle osv . kurdgänget ;) NÄRÅ ! men runt 6 drog vi till donken o köpte glass o jag träffade syster Elin o hennes kille på stan ♥ sen på vägen hem så kom dte en kines (som ni vet så har jag fobi för sånna) aja, så kom det en kines o jag skjutsade Felicia längst ett staket odå cykla kinesen bredvid o jag körde in i staketet xd haha staketet  gick sönder :S o vi garva sönder! bara för kinesen ! ahhahahahha. jag är väll lite knäpp ibland?! men just denna kines känns som en stalker! asså han är typ jämt där jag är :S fett läskigt , jag hatar han! :O  aja nog  om det, men vi har iaf haft sjukt rolig idag! som ex.  på fjärran så  hade jag precis hoppat på 1:ans trampolin o då ser jag felicia komma ovanför mig o skriker: AAKTAA! och pofff så landar hon mitt på mig o mitt stackars huve :O asså idiot :) så vi garva efter fast jag hade skit  ont! o jag gjorde tillbaka fast två gånger xd asså det måste vara nå fel på oss?:D  sen på vägen hem cykla vi förbi ica , och vi gick in till natti oköpte slush o tuggummin , o vi garva åt att jag åka gå på nån annas tår, inte roligt egentligen !så vi typ as garva 24/7 o niklas som jobbar på natti måste tro vi har rökt på eller nåt, han garva o tänkte nog mycket.... o nyss har felicia o dom stuckit hem , jag sitter o väntar på att hon ska logga in på fb! men det händer ALDRIG! -.- tänkte läsa justins fansite o sen gå o lägga mig.. är så  sjukt trött efter denna sjukt roliga dag! :D haha felicia glömmer ALDRIG! ;) 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: