Semester!

idag åker jag till stockholm med Naile (L) som sagt!  vi åker ungefär vid 5 tiden?! sen blir det väll käk och dra ner till stranden när vi kommer fram för ett kvällsdopp! underbart väder här i gävle iaf :D  många undrar om jag kommer blogga under semestern... absolut! jag ska försöka så gott jag kan , jag  tar med min lilla laptop och snor säkert grannens internet ;)  i morgon blir det grönan , bara jag o naile :) fyfan  vad jag längtar!  och i går sov ju frida hos mig en natt till , vi somna halv5  -.- så nu e jag helt död. fick vakna halv 12 -.- men ändå! naile äör nog oxå trött efter månaden i kosova! :) så det blir väll en tidig kväll, vi kommer ändå ha kul! har saknat henne sjukt mycket min lilla alban;) <3 men nu har jag precis vart ute med hundarna  ,släppt ut kaninen i uteburen och nu är det dags för att duscha. Sen drar ajg till älskling o hjälper henne o packa och kanske träffar rokaja :)
vi hörs sen allihopa!



love me.



jag o frida lekte lite ;)


 idag:





dagens sommaroutfit:


magtröja från Bikbok rea 79:-
shorts från Lindex 50:- 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: