möta upp naile!

hejhej. denna dag har jag bara vart hemma o haft det lugnt o skönt! packat upp lite från kartongerna, hängt in kläder i  min nya älskade stooora garderob! bjuder på en bild när jg fixat och tapetsera i mitt nya rum ;)
som sagt, snart  ska jag gå och möta upp Naile ! :D vi ska spana in huset lite, kanske gå stund! men dte finns inte så mycket och göra , det här kan man säga är "ute på landet" . eller det kanske är det?! det bor hästar kvarteret bredvid mig osv. ni vet master :) han står där, som jag red på förut.. ♥ men nu måste jag slänga på en tröja och börja gå ut med greta (min sega hund ) så det är nog dags  att börja  gå ut nu så vi hinner innan bussen kör förbi oss ;)


gammal bild sen 7:an.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: