löss?!

hejsvejs bloggen ;) hur mår ni? själv mår jag bra bortsätt från att jag har troligtvis haft löss idag...
asså jag var hos amanda och var med hennes syskon o sådär, och sen när jag håller på med linnéas hår(amandas ena syster) så ser jag två stora prickar! o jag kollar närmare o då ser jag att de rör på sig!! omg jag fick panik , o då kollade jag i amandas hår o hon hade full med ägg :O dom hade verkligen löss o jag hade vart med dom hela dagen framför allt kramas med linnéa! så det bötja tok klia i mitt hår så jag ringde mamma och sa att hon var tvungen att köpa lusmedel så hon kom direkt! aså jag hatar verkligen löss -.- någon som håller med
mig?! aja, nog om det nu är jag iallafall lusfri!:D nu ska jag sova , hörs i mon !







Postat av: Anonym

Sällan du med dina löss :D:D

2011-07-25 @ 01:13:21
URL: http://nailealiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: