godmorgon!

hejsvejs! idag har jag inte sovit så skönt :( madrassen var hård och det känns som om jag inte har sovit nånting alls ! :o konstigt.. men iaf, nyss har vi kikat på justin bieber - happy moment som i förra inlägget jag lag ut :) sen har vi kekat frukost, snart är bieber på tv kanal 5 ,20 i 1 alla dagar tills på fredag. Jag har missat 2 dar :( iaf idag ska jag på stan med frida , shalle och dana :D vi hittar väll på nåt skoj! sen ikväll blire sommarkväll, om ´jag orkar ! ska kolla först när min älskling Naile kommer hem, har saknat henne sååååååååååååå här mycket! fast mer ;) men nu är frida ganska rastlös och jag ska väll vara lite social tills JB börjar ♥


love me.




i don´t forget i am a  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: