dag 3 i stockholm 10/7-11

hejsvejs. gröna lund was great! (Y) jag åkte frittfall :o omg, trodde aldrig jag skulle våga! bilder kommer sen ...
imorse vakna jag o naile runt halv 10. vi gick upp käka frulle och fixa oss o åkte till ett badhus i  södertälje :) roligt var det! vi var där 3 o ½ timme.. och sen hade jag lagt min  bikini i bastun för att torka , och jag skulle hämta den senare, då glömde jag den och var  påväg mot stockholm  igen.. då kommer jag på det! vi fick ´åka tillbaka samma väg o jag fick springa in o hämta den! men den var inte där! jag typ fråga personalen osv . men de hade inte sett eller fått in någon bikini som såg ut så som jag beskrev.. :( så jag gav namn,telenr och beskrivning så skulle de ringa i mon kl. 9 om de hittade den ! -.- varför just 9?!  aja, shit the same, hoppas dom hittar den .. den kosta faktiskt 200:- om inte mer. Nog om det! Sen när vi kom hem satt vi på fucking åmål :) as bra ungdomsfilm för dom som inte sett den, ( den är gammal )   sen vart det jätte gott käk, o sen feter maten så  var det dags för naile att åka hem :( hon fick en sån hemlängtan... så det var synd!  i morgon har jag inte en aning vad som händer, troligtvis blir det nog vara här hemma i slagsta , bada osv.
men nu rulllar tiden på o jag måste käka klart mina goda nutella mackor och juice :) så hör vi i mon så får vi se vad gabbi hittar på här next ;)



bjuder såklart på min älskling JB♥♥









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: