bio!

hejsvejs allihopa! igår hände varken det  ena till de andra som var bestämt! Btw ,  idag vakna jag halv 12 tror jag ?:D då fixa jag mig o drog över till celine :)  (min nya granne)   men de skulle bort så hann bara vara där knappt 15 min ?:p aja, sen har jag bara tagit det lugnt ....  ikväll ska jag på bio med syster o amanda! vi ska kika på den nya komedin "bad teacher" verkar jätte bra!:D nu ligger jag  i våran nya sköna soffa och njuter av dagen ;) ska nog gå o kika om det finnns nån som har lika tråkigt som jag! juste ni vet att spotify ska börja ta betalt? o man  får kan bara lyssna på låtarna en viss antal gånger ? så nu är alla mina låtar slutkörda på min "justin  bieber" lista -.- så jag sitter o lyssnar på nåt remix skit som suger :) det är oerhört drygt!  någon som känner igen detta?! släng in en kommentar vet ja!
nu har jag ingenting mer o skriva.. tänkte bjuda på trailern till bion ;)

de som inte skrattar har ingen humor ! ;)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: