allt o lite till...

jag har nyss vaknat, har sovit jätte skönt inatt! har drömt om Justin ♥ söta drömmar ;) snart ska jag väll gå ner o käka frukost och sen har jag ingen aning om vad som händer idag.. .förmodligen dyker någonting upp under dagen!
asså jag tror jag  börjar  blir sjuk? jag saknar skolan som fan :) haha , är det normalt?! mest för kompisarna tror jag men det är faktiskt super roligt i skolan :D  Juste snart blir det semester igen för mig . Vi ska åka till leksand sommarland och något mer som ska bli en överrasking . kanske blir liseberg? asså jag är jätte rädd för det stället, eftersom alla karuseller  går sönder där :O  men det verkar vara otroligt kul där.. så om vi ska dit så får vi hoppas att jag överlever när vi är tillbaka ;) men nu ska jag på börja min nya soliga underbara dag! så hörs vi senare, i promese !



SAKNA MIN MOBIL!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: