stan

godmorgon allihopa! hur mår ni? sovit gott?
själv har jag knappt sovit en blund inatt -.- efetrsom jag hade tappat bort sömntabletterna så somnade vi inte förän klockan 5. (in the morning) under tiden så var vi faktiskt ute och träffade jennifer och följde med henne och mötte upp Marre vid statoil. Och på vägen dit så hittar jag först 100 spänn på backen på vägen dit asså. och jag vart skit glad såklart! och sedan när vi gick hemåt på samma väg så hittar jag tamefan 100 spänn till :O asså, då började man verkligen undra  om det är någon som har cyklat omkull? eller blivit påkörd eller någon likande xD så nu har jag 200 spänn från ingen stans ;) haha , så ska ner på stan och möta Malkolm tror jag och sedan ska jag köpa någonting :) hihi, gabbi goes HAPPY!  Så man kan liksom säga att det där var min "tur natt" inatt :D
aja, nu sitter jag och väntar på sega Malin som ska sminka sig och skit.. pallar inte sminka mig idag, är så jävla trött!


bjuder på lite risiga osociala bilder ! JAG HAR JU SÅ JÄÄÄVLA ROLIGT JUST NU (not)










Postat av: Naile

Har länkat dig på min blogg !<3

2011-12-04 @ 14:00:38
URL: http://nailealiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: