Ice cream by Ben & Jerry's :)

MUMS! nu sitter jag och tuggar på världens go'aste glass! :) har nyss kommit hem från en halv jobbig fast lugn dag... vart först med malkolm sedan träffade jag madde,malin,raouf,liam och moa på vägen hemåt  :)
och eftersom att Moa bor på min gård så hänka hon på mig hem en snabbis, vi käkade glass o snackade om typ allt ;)
i morgon är det skola igen, är ju bara 2 dagar kvar och det klarar jag ! :D
för det är inte riktiga skoldagar..
Så här ligger det till för mig :
Måndag: Julpyssel
tisdag: aktivitetsdag (ridning för min del)
onsdag: BETYG!
asså jag  är så  sjukt nervös! men enligt min lärare ligger jag bra till ^^)
så jag hoppas det inte står F i nått ämne! d¨blir jag besviken.. men jag tror jag hänger lite löst i bilden. :S
men om det är så , så har jag faktiskt ett år till att kämpa på eftersom om 2 år vill jag komma in på gymnasium!
aja, nu ska jag snart gå å sova. eller om en halv timme då är klockan 10. skönt att jag börjar nio i morgon iaf ;)
pusshejs!
bjuder på en as sexig bild på mig och jennifer :)

Postat av: Alexandra

Sv: Jag bor i Finland ;P

2011-12-19 @ 13:39:34
URL: http://ponnybrudenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: