fredagsmys..

hejsan.. nyss kom  jag hem från Malin :) vi har haft skit roligt. sjungt singstar , och som alla vet så kan jag ju inte sjunga ;) haha , vi hade skit roligt eftersom jag skrek så mycket tills jag vart knallröd i fejset xd haha och sedan lyssnade vi på inspelningarna av låtarna  ! så falskt :P
aja, sedan har vi käkat god mat osv.
Nyss hämtade pappa mig hos Malin... och nyss har jag gett kaninen ma toch äntligen sitter och roar mig själv med chips och mjölk xd haha men vänta nu, vadå mjölk?:) jo , ni som känner mig rätt vet att jag inte gillar kolsyra! så jag dricker heldre mjölk ;) låter lite wierd , men så äre! beacuse that´s who i am  :D
aja, blir väll data resten av kvällen.. men en sak jag sitter och grubblar över...
NÄR FAN KOMMER SNÖN?!?!?!?!

Postat av: Naile

hahahahaha because that's who i am xD

Du skrev fel på because

2011-12-03 @ 09:47:02
URL: http://nailealiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: