betyg :D

hejsan! idag har jag ju vart på GPK med  spets ;)   och som flesta tror nu så är det nog så här ni tänker: vem fan är spets?:S haha, jo som ni förstår, det är lilla Madde det :D
aja, jag red en ponny (ett russ ) som heter Heder :)han var rolig att rida och jätte snäll och söt, fast lite busig :)
vi hoppade lite och träna galoppfattningar osv.
Och nyss var jag till skolan och fick mina betyg . Var skit nervös och såhär löd pappret:
E i alla ämnen förutom i samhällskunskap då jag fick D :D:D:D:D:D asså jag klarade det? jag är fan bäst?!:) trodde jag seriöst skulle få F i bild och idrott :o
haha men nej! är så jävla glad öven fast jag inte fick direkt toppenbetyg! jag fick ju iallafall betyg :)
aja, nog om det.....
nu sitter jag hemma hos Madde och bloggar  :)  tror vi ska dra ner på stan senare.. vette fan vad vi ska göra där?
ingen av oss har pengar -.-
aja, hörs senare .
Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: