why?

hejhej förlåt om jag inte har bloggat ! men jag har helt enkelt inte haft tid, i förrgår sov jag hos amanda m madde. sen inatt sov madde hos mig.. vi hade skit kul!  sen idag ahr det inte hänt så mycket, vi har vart hos tandläkaren båda två på undersökning, :) sen gick vi till rokaja på vägen mot stan o var hos henne o chillade. Sen drog vi ner å stan o träffa några, men sen vart det dött  drog vi till mig o åt o chillade vid datan osv.  madde gick hem för två timmar sedan kanske, jag har duschat av mig  o legat o kollat på TV. o bara chillat!  jag mår inte så bra just nu, vet inte varför ? har as ont i huvudet o mår illa,mamma säger för att  jag  inte har ätit riktig mat på hela dagen! och ändå så sitter jag o käkar gröt nu :P that´s better! NOT :D i morgon är ngenting planerat..  tror jag bara blir hemma,  men ni vet ju hur jag är?   ändrade planer kan hända gabbi  lätt som en plätt! ;) ah nu måste jag käka  min gröt kallnar :/

hare bäst!  cya ♥







älskar dig bruden! :*








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: