what are words?

hejhej. För ett tag sedan kom jag hem från en underbart rolig kväll med Naile! :D haha det går knappt att förklara hur kul vi hade xd aja, nyss som sagt kom jag hem, jag har badat o käkat oxå Men just nu sitter jag o lyssnar på en av mina favorit låtar, den är såååå fin ! håller ni inte med?!


. Så nu innan jag ska gå o lägga mig framför TV passade jag på att slänga in ett inlägg till er ;) Imorgon är det ju disco om ni inte visste det, då ska jag dit med Naile såklart ;) ♥ jag är taggad som fan! nu ska jag gå o lägga mig , vi hörs i morgon! och då ska jag först på stan med mamma o shoppa o sen blir det fix till discot hos naile :) men det återkommer..




Postat av: lona

sv: hihi nej jag känner inte dej men vad heter du ?

2011-08-25 @ 21:12:44
URL: http://lonas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: