tjoo! :)

Tjoo allihopa! denna skoldag har varit helt okej. (som vanligt)  men jag slutade 1 timme tidigare för vi drog till doktorn o kolla min rygg för jag har haft jätte ont oxå har jag problem med den.. men doktorn var en idiot, o han ville ta av mig tröjan, jag bah : no way! jag tänker inte ta av den. Och när han undersökte mig det kändes inte så bra :S haha , han sa att det inte skulle hjälpa att röntga en sådan ung tjej, me det visar sig visst! tro mig min morsa har samma problem fast värre. Oxå när vi kom ut .. mamma bah: nu jävlar ska vi byta doktor / hälsocentral! ;D
sen åkte jag o mamma till affären o  handla :) jag fick en ny jätte bra ansiktsrengöring !
visar bild senare.  Sen följde jag med hem till mamma o spela lite data vi åt god mat osv.  Sen drog jag till pappa igen o nyss har jag badat o ska lägga mig o kolla på film nu! se blire sova. Och i morgon btw så ska vi tjejer i klassen åka o simma på fjärran ;) bättre en en hel skoldag! sen åker vi ner till donken o käkar o sen går vi de sista lektionerna i skolan.. Nice eller vadå?! :)

aja , vi hörs i mon!


puss




gullig bild på mina vovvsingar! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: