tacos!

hejhej. idag vaknade jag kl. halv 11.  fick inte sova så länge eftersom skolan börjar ju i mon, är taggad som fan ! :D nyss har jag duschat , o kollat TV. Nu sitter jag framför mormors sega data;) och käkar Tacos !
snart ska jag fixa mig o dra ner på stan o köpa en JB tidning o  busskort inför the school ;)  HAHA. asså jag måste vara konstig? jag saknar skolan så sjukt mycket!:O fast det är positivt, o mitt mål är att sköta mig , låta skolan gå före kompisar o inte va så kaxig! :)   bra mål va? sen ska jag till mamma o sen blir jag nog bara hemma..
nu ska jag äta o sen fixa mig som sagt.. hörs senare!


 
en bild från mormors  bröllop för 2 års sedan.. :)





Postat av: Naile

haha vad söt du va :D <3

2011-08-21 @ 17:02:42
URL: http://nailealiti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: