slipper helst rubriker ?

hejsan. idag blev det tydligen ingenting med att åka tilll amanda o co.  :( så jag var med naile ist , sen kl. 7 ungefär gick jag till ica o skulle ta bussen fick vänta i en kvart missade den precis.. -.- sällan jag , haha . o sen hade pappa sagt att vi skulle till ett par kompisar så  jag hoppar av där, nej men såkart är dom inte där så jag  gick gå hela vägen hem därifrån, skit drygt!   då var jag m frida , vi hoppade studsmatta , badade , åt chips osv. härlig kväll! nu ligger jag i mitt stökiga rum o äter chips o drömmer mig bort.. i morgon ska vi till morfars    stuga o mysa på landet ;)    o i år får jag köra moppen själv . ska bli super nice! men  nu tänkte jag städa undan  lite på mitt rum o sen lägga mig i sängen o kolla TV . jag kommer nog snart somna , det är bra för mamma hämtar mig mellan 10-halv 11 i morgon bitti -.- aja vi hörs i mon ! godnatt sötnosar ♥






Postat av: Linn Strelin

SV: Sharpman :)

2011-08-14 @ 21:09:57
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: