saturday, morning!

morning morning alla sömntutor! idag vakna jag för en gång skjull tidigare än vanligt :) jag vakna runt halv 10 tio. då gick jag över till en av mina grannar , oscar! han är bara 1½ år o är jääätte söt! sen när han skulle sova sp gick jag hem igen.. jag åt frukost för det hann jag inte innan jag stack till lilla oscar ;)  så nyss har jag kekat, käka inte så mycket eftersom det är snart lunch! KLOCKAN ÄR JU FAKTISKT 13.00 ! nu kom min pappa hit , o jag ska springa ner o hälsa på han . sen går jag över till en annan granne som heter Noel o är där en stund! han är oxå 1½ år bara ;) lite senare ska jag kanske vara m lina o madde. Om de har tid osv. åh jag vill ör sugen på att tälta , men ingen av oss har tält -.- perfekt vöder för att göra det ikväll !  aja, nu ska jag tagga..

hörs senare ♥








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: