hos naile ;)

hejhej :) idag vakna jag i min systers säng efter som det vartvå skitstora harkrankar i mittrum i går kväll o jag är skit rädd för dom :O jag lyckades döda en men vettefan  vad den andra tog vägenså jag la migi min systerssäng o kolla på komedier  på 3:an ex. how i met your mother o 2½ men;)  haha älska!  Sen käka jag lunch o har vart o hoppat m emilias gamla cykel i grannens ramp :P det var skit läskigt! haha menkul var d  oxå. nyss har jag vart på ica o köpt tuggummin , det var extrapris för 1 packet kostar 15:- (egentligen) och 2 för 20 , och 3 för 25 och 4 för 30 :- så jag köpte såklart 4 eftersom  käkar ett tuggummi paket på 5 min ;) haha nog om det , nu sitter jag hemma hos naile,vi ska gå till shadi o hälsa på hennes nya marsvin som hon fick idag ! sen ska vi tagga till rokaja... o se vad som händer!  :D vi hörs senare! 

Love mee !





saknar dig rango !♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: