home sweet home!

hejsan nu är jag hemma efter nästan 2 dagar uppe i morfars stuga! det har vart mysigt, jag har kört cross så de rykte ;)  haha o jag har ramla typ 3-4 ggr i kurvorna fast på gräsmatta :P så det var tur, sen har vi åkt ett jätte gammalt o mysigt tåg påvägen hem, det var jätte roligt ! eller inte roligt så , kul mysigt om ni fattar ?;)
ajha, så på vägen hem stanande vi o keka på ikea. sen handla lite där o ssen drog vi hem o kom hem för ungefär 2 timmar sen ? nsys har ´jag duschat åh det var så skönt! eftersom jag var så skitig efter tågresan för det blåste massa typ små kolbitar o smuts från  taket på tåget. -.- men en dusch extra skadar väl inte? :)
nu väntar jag på att mamma ska komma upp med min gröt , sen blire väll mer data o senare så ska jag sova! är ganska trött nu, få se om jag slänger in ett till inlägg mot kvällen! asså senare mot kvällen , you know ;)
Så ni hoppas på det bästa! o så hörs vi antingen senare eller i mon ♥






haha en bild sen förra vintern på naile, rokaja o mig :) älskar er tjejor ni betyder allt för mig ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: