girls just wanna have fun!

hejhej. idag vaknade jag o madde vid 9 typ! vet inte varför , vi vakna iaf så o svettades som f*n! ;) 
 sen  käka  vi frukost , o fixa oss o drog till fjärran för att träffa Alfred :)  vi badade o hade kul träffa lite andra folk osv.. sen var jag tvungen att dra tidigt för att jag skulle på idas fest. o den börja 5! så vi tog 4 bussen från badet!  jag skulle vara friskis o svettis ledare i poolen o jag skulle hjälpa till lite så jag skulle komma lite tidigare än dom andra ;) men det var typ bara en halvtimme - 40 minuter tidigare tills festen började  :P aja , sen åt vi god grillad mat , glass godis snacks o kolla på justin biebers film Never Say Never IGEN för mig ;)  men det kvittar för mig, jag har bara sett den typ 7 ggr  innan  tröttnar ALDRIG på den ♥ sen nyss kom jag hem., jag ville egentligen gå på club heats disco  , men jag fick inte ikväll :( men vart nog ändå skönt att bara vara! Så nu äntligeen är jag hemma på plats ;)  i morgon vill jag åka till stallet, men jag kommer inte i hå¨g om jag hade lovat rokaja att be with her ? :P hmm ....  om du ser detta gumman så skriv på FB eller MSN . för mitt minne är kort ;)
nu tänkte  jag vara lite social på facebook ! O sen blir det nog sova för min del.. är så sjukt trött! hörs i mon älsklingar ♥  PS. MIN MOBIL ÄR BORTA NÅN STANS I HUSVAGNEN O VI HITTAR DEN EJ SÅ NU GÅR DET INTE ATT NÅ MIG PÅ MOBILEN :(  DS.


LOVE MEE!

bjuder på en ego bild ;)
UPPSKATTA!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: