FÖRLÅT!

hejsan allihopa! nu måste ni undra varför jag aldrig uppdaterade något under resan ! anledningen var för att min data funka inte ,  o ipaden tar inte emot flash player eller bvad det heter, o det måste man ha för att kunna blogga på blogg.se vet inte hur det fungerar för devote.se o dom där?! men så ligger det till o jag ber så HEMST MYCKET OM URSÄKT!! jag har verkligen försökt gjort allt! men dom som känner mig på facebook har fått många uppdaterade inlägg på min profil, bilder o en  video det var ist för bloggen :) men nu är jagäntligen hemma igen o jag tänkte berätta lite om min resa nu :



onsdag: börja resan, vi kom fram till nynäshamn o stanna en natt.
torsdag: då checka vi in på ett hotell i göteborg nära liseberg. :)
fredag: då gick vi in på liseberg! vi träffade en familj från Umeå som fortsatt resa har tillbringas med.. de var en kille som hette tobias 14 år , alice 10 år och föräldrarna! så vi gick på kliseberg tillsammans , o ni vet såklart vad man gör där? de som inte vet så är det ett tivoli ett jätte stort tivoli ! med samma karuseller OSV. o det sjuka var ju som jag skrev på fb , det var att jag o tobias åkte atmos fear!! helt sjukt, jag höll på dö! o det är europas STÖRSTA FRITTFALL! o den var helt ny... :) 

lördag: då drog vi ner på stan o käka på en jätte fin o god resturang! o där träffa vi gurkan från big brother!! :O
lördag kväll : då åkte vi mot scara sommarland :) vi checka in på campingen ungefär vid halv 11 tiden?! o då sov vi direkt!
söndag: då gick vi på scara sommar land! var skit roligt .
måndag: scara igen , kvällen åkte vi mot campingen i kolmården! 
tisdag: bada vi på campingen åkte skit roliga rutshbaner ( stavning) med andra killar :) haha den dagen rockade! ELLER HUR TOBBE ?;)
onsdag: kolmården , o tobbe o dom åkte hem! det var väldigt roligt o åka den nya häftiga safarin där! :D sen i går kväll åkte vi hem, jag var så sjukt trött att jag somna  i bilen!  o det är väldigt olikt mig! :P


det var min roliga resa under veckan! förlåt ännu en gång flr att jag INTE bloggade!


bjuder på en bild på gurkan o oss ;)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: