äntligen!

hejsvejs. idag vakna jag halv 12 av att  mamma väckte mig..  nyss har jag käkat frukost o nu ropar mamma o säger att jag måste fixa mig!  :) om ni undrar vart jag ska , så ska jag ÄNTLIGEN åka o klippa mig! det blir aldrig av annars... har inte klippt mig på över ett halv år -.- so now i´ts time for this ;) Lina kommer ner på stan o är m mig under klippningen, sen ska vi nog gå till boulongerskogen med hennes lillebror o mysa! synd att det är molningt idag :/ äsch , så länge det inte regnar så är det helt OK ! aja, som sagt nu måste jag fixa mig , sitter bara i pyjamas o känner mig ofixad ;) haha, hörs senare under dagen! btw, ikväll åker jag till min underbara pappa ♥   


 love me or love me? ;)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: