Underbar dag , både med Alice och co.

ja låt rubriken  tala! UNDERBAR dag , jag fick  4 fel på tävlingen,  xamir var väldigt pigg, men hoppade bra , det var mitt fel att det gick som det gick som det gick på sista hindret! jag red för dålig kurva  :/ äsch, alla fick pris  de felfria fick en plakett  och en liten vit rosett alla andra fick en plakett bara där det står " Gävle Ryttarsällskap och sen en liten häst gjord av guld :) fint fint, är ändå nöjd!  Sen nyss kom jag hem , har vart barnvakt till Alice , hon är en granne till oss kan man säga :D Asso hon bor lite längre upp bara ! Vi har lekt ute, badat henne, hon har fått lite manikyr ( målat naglarna ) och sen har vi ätit lite godis , kvällfika och kolla på barbie xd mysigt mysigt!  så  nyss gick vi därifrån, vi fick gå FLERA  varv tills hon somnade i vagnen. men till slut när man bara gick som vanligt o snackade så somna hon !  (Y) Jag , sannaz,nikkis och jasmina fick ne piggelin, och godis :)   underbart  snälla   människor!    och en otrolig gullig unge och otroligt snälla vänner man har    ♥

nu ska jag ta nåt och äta , är lite hungrig, sen blir det väll kika på tv ;) fick inte gå på festen i sandviken ikväll :( dum pappa man har!  bjuder  på några bilder .






saknar <3








rokaja , kommer du ihåg? ;)


GUD VAD DE TAFFSAR :O





blondiner?!?!






jag älskar dig <3









nånting.



men nu ska jag äta kvällsfika sen blir det tv o sova som sagt :) hörs i mon!
















Postat av: sandra

rider inte du master längre?

2011-04-25 @ 20:58:17
URL: http://horsesaddle.blogg.se/
Postat av: Gabby ;*

jo

2011-04-26 @ 20:27:22
URL: http://gabbysiisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: